Image and video hosting by TinyPic

balenciaga triple s

in Einsweisung 14.01.2020 02:28
von Hogan Kelvin • 3 Beiträge

Toegegeven, hij heeft 4,3 snelheid, maar hij staat genoteerd op balenciaga triple s 5 10 160lbs! Het zal leuk zijn om te zien hoe tegengestelde verdedigingen hem proberen te lokaliseren wanneer hij vrij is. Ik hoop absoluut dat de kardinalen dit jaar gezond kunnen blijven. Mijn favoriete ontvanger, Larry Fitzgerald, wordt niet jonger. Het zou ook leuk zijn als WR Michael Floyd zijn potentieel waarmaakt. Hij zou vorig jaar een stap vooruit zetten richting All-Pro, maar de blessures bij QB zetten zijn seizoen onder druk.

Fantasiestarters: RB Andre Ellington, WR Larry Fitzgerald, WR Michael Floyd, Arizona DFantasy-bank: WR John BrownFantasy Sleeper: RB David Johnson St. Louis Rams: Eerlijk gezegd was ik geschokt toen de rammen RB Todd Gurley namen met hun eerste keuze in de droogte. Ik dacht dat Tre Mason balenciaga schoenen vorig jaar fantastisch was en ik denk niet dat Zac Stacy een wonder van een jaar was. Ik vond dat het verbeteren van hun aanvalslijn en het krijgen van een van de vele uitstekende ontvangers die beschikbaar waren via het concept.

De Broncos balenciaga sneakers zijn diep in WR, maar Peyton Manning gooit graag naar zijn strakke uiteinden. Ze tekenden TE Owen Daniels nadat hij een jaar in Baltimore had doorgebracht, wat niemand verbaasde, omdat het een apart contract moet zijn dat hem permanent heeft verbonden om Gary Kubiak te coachen. Hij is een beetje kwetsbaar geweest naarmate hij ouder wordt, maar hij is de beste die Peyton voor nu zal hebben.De Broncos trok een schok met hun eerste ronde pick door het selecteren van marihuanafan DE Shane Ray balenciaga speed trainer uit Missouri.

Hij haalt niet veel passen, dus Danny Woodhead zal zijn normale werklast zien. Ik begrijp de interesse van het Chargers-management om naar LA te verhuizen niet, maar deze jongens worden geen miljardairs door meer te geven dan alleen hoe ze de meeste dollars uit de lil-man kunnen persen. Terwijl het gesprek over verhuizen QB Philip Rivers ertoe aanzette ongenoegen, eigendom nam de juiste beslissing om hem niet te verhandelen. Ik verwacht dit jaar veel verbetering aan die kant van de bal met Gordon op de rots.

Ik hou van zijn kansen om in 2015 een grote bijdrage te leveren vanwege zijn omvang. Op 6 2 213 is hij de anti-Maclin. Met die stukken op hun plaats en een solide running game, wendden ze zich tot verdediging en stopten ze mooi gaten. CB Marcus Peters uit Washington halen was een eersteklas selectie. Hij is agressief, maar als dat kan worden aangepakt en balenciaga arena in lijn kan worden gebracht met de afvalregels van de NFL om WR's vrij te laten rondlopen, heeft hij een groot voordeel.

Die agressiviteit heeft misschien een grote rol gespeeld in zijn vroege ontslag uit Washington, maar ik denk dat hij dit seizoen opgroeit en in zijn rol komt. Fantasiestarters: RB Jamaal Charles, WR Jeremy MaclinFantasy bench: QB Alex Smith, RB Knile Davis, TE Travis KelceFantasy Sleeper: WR Chris Conley Oakland Raiders: Na te hebben gekeken of ze vorig seizoen misschien winloos eindigen, hebben de Raiders een mooi eindspel samengesteld dat gaf hen een beetje vonk op weg naar 2015.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: gestaltenselbst
Forum Statistiken
Das Forum hat 866 Themen und 877 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen