Image and video hosting by TinyPic

puma werkschoenen

in Vorstellung 25.01.2019 04:38
von Kama • 3 Beiträge

ÿþEen interview met Mihara Yasuhiro 11 maart puma werkschoenen 2007 De afgelopen zeven jaar heeft de Japanse ontwerper Mihara Yasuhiro samengewerkt met Puma op een lijn van razend inventieve sneakers die bekend is geworden â ¬ "met functies zoals patronen, drips, bont, studs, strepen en metallicsâ ¬ ¢ voor het toevoegen van een echte avant-garde rand aan schoenen. De huidige lente / zomer 2007 collectie markeert de vijfde collectie van Miharaâ ¬ "! s met Puma die heruitgaven van beperkte oplage van de MY-1 Peace omvat , met een variatie op sterren en strepen, en MY-9 Love, een camouflageontwerp voor campers. (Gold MY-24 hieronder afgebeeld.) Ook nieuw, een zwart, satijnkleurig verzamelaarsboek bevat volledige foto's van de vele modellen die Yasuhiroâ ¬ "! s ontworpen zijn voor Puma, evenals werk van mede Japanse kunstenaars en een overzicht van en advertentiecampagne. (Zie onderstaande kunst en fotografie.) Gisteravond, aan de vooravond van zijn boekpresentatie in New York, ging Cool Hunting met Yasuhiro praten over de essentie van goed ontwerp, werken met Puma en de staat van de sneaker. Je ontwerpen zijn zo onconventioneel, hoe breng je innovatie in evenwicht met een goed ontwerp? Wanneer ik werk, probeer ik ideeën zo getrouw mogelijk weer te geven aan de ideeën in mijn gedachten.

Ik probeer problemen op te lossen met het ontwerp dat in de de 3-D-versies naar voren komt. puma creepers Soms vraag ik ze om kleine wijzigingen in het ontwerp aan te brengen, maar we komen niet met negatieve uitspraken. Ità ¢ â, ¬ â "¢ â, ¬ â" ¢ s altijd, à ¢ â, ¬ Å Het zou beter zijn if.à ¢ â,¬Lees Meer Door te klikken op Link BelowThere zijn vele uitdagingen. Ik worstel elke keer, elke verzameling. Soms is het bijna onmogelijk om de details van de tekening in te voegen en puma shoes de verschillen tussen de 2-D-versie en de 3D-versie worden groter. Het kost moeite. Telkens wanneer we een nieuwe techniek proberen te introduceren. Wat probeer je de sneaker te doen? Mijn primaire doel is om dit soort bewegingen voort te zetten, de trend voortzetten om naar de sneaker te kijken als mode en ik denk dat ik geslaagd.

Een ander belangrijk onderdeel is demping. Er zijn enkele elektrische lijnen in de schoenen. We draaien de schroeven om de hardheid aan te passen. Wanneer de lijnen verminderen, wordt de demping sterker. Als de circuits toenemen, is het effect van demping veel erger. We moeten de cellen vermelden. De schoenen behoren tot high-tech producten. We moeten de schakelaar door de elektriciteit inschakelen. De batterijen zitten in de treden. Als mensen de inlegzolen blootleggen, kunnen ze deze cellen vinden. De batterijen zijn erg goedkoop in de markt. De batterijen kunnen echter ongeveer 100 uur meegaan. puma sneakers dames Tenslotte worden de schoenen de hele tijd gerepareerd. Je kunt een sleutel van de winkels halen. Je kunt de sleutel op de schoenen doen en je kunt testen of de motor goed is of niet. Je zult merken dat de schoenen kapot zijn.

Hieronder heb ik de 3 belangrijkste trends van herenschoenen gepresenteerd die dit jaar beschikbaar zijn, voor de moderne man die niet bang is om hun voeten vast te houden en hun schoenen het woord te laten doen dat deze stijlen voor jou zijn.1. Pop-kleurenschoenen Van de drie belangrijkste gekleurde schoeiseltrends, geloof ik dat dit de meest wijdverspreide aantrekkingskracht heeft. Hoewel lichte, uitbundige en opvallende pop-kleurenschoenen het gemakkelijkst te integreren zijn binnen een outfit, en afhankelijk van de gekozen kleur een aanvulling vormen op de bestaande garderobe van de meeste moderne mannen.2. Tweekleurige schoenen - Tweekleurige schoenen, of de co-respondent schoen, zoals ze nu en dan bekend zijn, maken dit seizoen een grote comeback. Onlangs te zien in het schoenen supplement van GQ, is tweekleurig schoeisel enorm populair - vooral in brogue silhouetten, waar de lederen panelen zijn geconstrueerd in contrasterende tinten om een fantastische visuele impact te creëren.

Nike is het enige merk dat we in het bovenstaande hebben genoemd omdat het een mooie massa heeft, we in staat zijn om ze comfortabel op te zetten. Nike heeft een mooie naam vanwege de goede kwaliteit en de beste schoenen op de markt. Er zijn nogal wat soorten honkbal, voetbal, tennis, lacrosse, basketbal en Nike-wandelschoenen. Ze ontwerpen ook een groot aantal manieren voor mannen en vrouwen. De Nike-schoenen zijn verdwenen met zoveel mensen met een grote en goede reputatie. Je zult een soort schoenen vinden die je kunt dragen in de Nike FREE Run + 2 Nike. Er zijn veel modieuze elementen en de Nike-schoenen zijn ook zo bruikbaar. Je bent altijd op zoek naar dit soort mooie kwaliteitsschoenen.

Er zijn Nike Bandolier two, Flint Grey of Black, Medium Grey voor dames. Wanneer je gaat sporten in de open lucht zoals gaan wandelen. Het leer en de stof zijn de materialen voor het maken van Nike en de beschermingsfuncties puma fenty voor onze hielen en tenen. Er is een groot vermogen om tussen de tussenzool en buitenzool te ondersteunen en ze hebben een lange lengte voor mat en steel. Door de mooie grip van de buitenzool voel je je goed op het andere oppervlak. Nike-schoenen ontwerpen voor vele soorten openluchtsporten. De sporenschoenen van Bandolier twee voor heren. De Men's Bandolier Two maakt voor mannen traceerschoenen en ze hebben een zeer licht gewicht en volledige functies. Als je actieve luchtactiviteiten wilt doen, zal het soort schoenen aan je behoeften voldoen en het zal geschikt zijn voor je voeten. Women's Glencoe Boot New.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: gestaltenselbst
Forum Statistiken
Das Forum hat 866 Themen und 877 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen